Jooga

Erna ja Erki joogatundides tegeletakse rahvusvaheliselt autoriseeritud Klassikalise joogaga, Annika juhendab Kundalini jooga gruppi. Järjepidev ja pikemaaegne joogapraktika tagab tervise paranemise ja hea une, rahuliku meele ning oskuse hoida emotsioone stabiilseina, tänu sellele on elu rõõmsam ja rahulikum, aga samuti tegusam. Grupid on väiksed, kuni 12 osalejat.

Grupp Toimub M* Juhendaja(d) Hind
 Annika Kundalini jooga naistele 1.
25.09-30.10.2017
E kell 19.00-20.15
Pepleri 4
10 Annika Reinumägi 48 €
 Annika Kundalini jooga naistele 2.
6.11-11.12.2017
E kell 19.00-20.15
Pepleri 4
10 Annika Reinumägi 48 €
 Erki klassikaline jooga kõigile
25.09-11.12.2017
E kell 17.30-18.45
Pepleri 4
20 Erki Enkvist 92 €
 Erna klassikaline jooga jätkajatele
21.09-14.12.2017
N kell 19.00-20.15
Pepleri 4
22 Erna Tamm 102 €
 Erna klassikaline jooga kõigile
21.09-14.12.2017
N kell 17.30-18.45
Pepleri 4
22 Erna Tamm 102 €

* Kursuse maht akadeemilistes tundides

Jooga: Annika Kundalini jooga naistele 1.

15.09. seisuga on grupis 2 vaba kohta.

Jooga: Erki klassikaline jooga kõigile

Tundides õpime klassikalist joogat - jooga harjutuste kaudu keha tunnetama ning lõdvestama. Tehtavad harjutused on üldiselt lihtsad ning rakendatavad ka väiksema painduvusega inimestele. Vaatleme ka põhilisi meele suunamise tehnikaid. Kursus võiks sobida eriti neile, kes muidu võõristavad jooga võõrapärasust või sellega tihti kaasnevat müstikat, hoiame asjad lihtsad ja loogilised. Kursusega saab veel liituda kuni 9.10.-grupis on 3 vaba kohta!

Jooga: Erna klassikaline jooga jätkajatele

Kursusel praktiseeritakse klassikalist joogat, mille eesmärgiks on tuua meie ellu senisest rohkem rõõmu, rahulolu ja tasakaalustatust. Jätkukursusele saab registreeruda vabade kohtade olemasolul, eeldame varasemat joogakogemust.

Jooga: Erna klassikaline jooga kõigile

Kursusel õpitakseklassikalist joogat - keha ja hingamise koostööd füüsilises liikumises, lõdvestamist, teadvustatud hingamist, vähemalt ühte lihtsamat hingamistehnikat ning kujustamist. Sobivuse korral kasutatakse semestri lõpupoole mõnda lihtsamat mantrat ja käte asendit. 15.09. seisuga grupis 2 vaba kohta!

Klassikalise joogaõpetuse kaasaegse meetodi alusepanijaks loetakse India päritolu -T. Krishnamacharyat. Tema õpetuspärandi edasiandmist jätkavad poeg T.K.V. Desikachari õpilased Indias, Euroopas ja Ameerikas.

Joogatundides õpitakse tundma oma keha, hingamist ja meeleseisundit. Selleks pakub praktiline joogaõpetus mitmesuguseid vahendeid, nagu füüsilised harjutused, hingamistehnikad ja -ratsioonid, helid ja mantrad, käte asendid, kujustamine, meditatsioon. Kõik joogaharjutused on kohandatud inimeste võimalustele ja vajadustele, mistõttu on traditsiooniline jooga hästi sobiv ka põhjamaa inimesele. Nii saab joogaga tegeleda iga soovija sõltumata painduvusest, kehakaalust, east või tervislikust seisundist, harjutused ei ole füüsiliselt rasked. Spetsiifilise terviseprobleemi korral on soovitav võtta eratunde.

Kursus on tervik, õpitakse selgeks klassikalised joogaharjutused, nendega seotud hingamine, lõdvestustehnikad jne. Iga tund algab lõdvestusega, järgnevad venitusharjutused, harjutuste kompleks ja lõpulõdvestus, on võimalik teha tutvust ka meditatsiooni, visualiseerimise ja mantratega.

Vajalik mugav riietus (riideid saab soovi korral vahetada enne tunni algust) ning matt (võib kasutada ka kooli omi) või tekk. Lõpulõdvestuse ajaks on soovitav kaasa võtta midagi sooja pealevõtmiseks juhuks, kui peaks jahe hakkama.

JOOGATUNNI AEG - SEE ON AEG VÕETUD IGAÜHE ENESE JAOKS

Jooga on pidev õppimine, oma elumustrite teadvustamine ja muutmine. Siin ja praegu olemine täiuslikus meelerahus on jooga kõrgeim aste. Kuid tähtsaim on sõnum: elada iga päeva täiuslikult ja tasakaalukalt, hoida kõige elavat, olla eetiline ning toetuda oma sisemisele puhtale tunnetusele, vähendades nii kannatusi (Maimu Opmann).

Erki joogakursused. Olen väga-väga rahul ja tahaksin kindlasti järgmisel hooajal jätkata. 

Jana (41)